3,4
6,7

1626 εμφανίσεις, 13 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Enveig, Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées (France)

Bonica sortida molt factible per fer-la descalç, sobretot si ha plogut. Amb molts trams de prats i camins per boscos. Es posible trobar cérvols i marmotes (a mes de cavalls, vaques....)

El terreny es mes dur al començament passant per trams amb grava tot i que es va fent i també hi ha un tram de gravilla força punxeguda després de Bena , a la carretera.

De pujada atenció a les diverses plantes punxegudes que es camuflen amb l'herba i de baixada atenció a les arrels i pinyes.

Una alternativa es sortir de La Tour de Carol per el camí de l'Esglèsia, vas a donar a aquest mateix després de les Colònies de la SCNF.

Un altre que la fa uns 4 km mes curta es deixar els cotxe a la carretera de Enveitg a Bena abans de travessar el riu, hi ha un bon Parking. Ara be, després haurem de recuperar el cotxe.

• Φωτογραφίες Ramon Minguez

Ramon Minguez 13 Δεκ 2018

I have followed this trail  επαληθεύτηκε  View more

De fet la vaig fer servir per fer una ruta diferent, no vaig fer aquesta ruta al 100%, i abans d'arribar al coll de l'home Mort vam perdre el camí per culpa de la neu.
    La zona i les vistes des del pic Punxó més maques de les que pensava.