jordisiol

3,8
7,6

43 εμφανίσεις, 1 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Els Monjos, Catalunya (España)

Santa Margarida i els Monjos - Torre de l'Aigua - La Bleda - Turó de Can Rigol - La Múnia - La Ràpita - Sardinyola - Santa Margarida i els Monjos

Ruta circular amb començament i final al poble de Santa Margarida i els Monjos i que ens portarà fins la Bleda i La Múnia passant per la Torre de les aigües i el turó de Can Rigol.

La ruta és apta per a fer en BTT, corrent o caminant.

Començarem la ruta al pont de l'autopista que hi ha al final de Cal Salinesa tocar del polígon. Es pot començar de força llocs però jo vaig triar aquest per proximitat. Anirem per la carretera de la Bleda fins la Torre de l'Aigua. Deixant la Torre a la dreta seguirem endavant creuant el riu i arribant a la Bleda que pertany al municipi de Sant Martí Sarroca. Creuarem el poble i seguirem les marques de PR en direcció a Can Rigol. En dos quilòmetres de pista asfaltada ja hi haurem arribat. Es tracta d'un petit turó coronat de pins i rodejat de camps de vinya i masos. A l'altra banda del turó trobarem una pista a l'esquerra que ens durà fins la Múnia. En poc més de 2,5 quilòmetres ja hi haurem arribat per una pista d'asfalt que fa baixada. Un cop a la Múnia anirem a buscar un camí de terra també amb marques de sender que ens portarà fins la Ràpita. De la Ràpita agafarem per la carretera de Sardinyola fins arribar als Monjos a la biblioteca municipal. Un cop allà anirem a buscar el passeig fluvial i el riu Foix passant pel circuit permanent de cross fins al punt inicial de la ruta.

Trobarem fonts amb aigua als quatre nuclis per on passarem.

• Φωτογραφίες núriabp

núriabp 6 Ιαν 2019

Una ruta molt xula per conèixer petits nuclis al voltant de Els Monjos.