1riol

-2 m
1.811,0 χιλιόμετρα

58 εμφανίσεις, 2 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Harthill, Scotland (United Kingdom)

Etapa 1

La primera parada la fem a Culross, un petit poble de costa on es pot passejar per carrerons pintorescos i visitar algunes de les localitzacions de la sèrie Outlander. Tot seguit, visitem la ciutat de Stirling amb molta vida comercial i molta història. Finalment, passegem pel poble de Doune fins a arribar al Castell de Doune, que es pot veure també a la sèrie Joc de Trons. Fem nit al Brit Point The Scottish Deer Center, un punt que queda a peu de carretera però té poques facilitats per a autocaravanes.

Etapa 2

En la segona etapa ens dirigim cap a Saint Andrews. Es una ciutat plena de comerços de menjar, vestimenta i productes tradicionals, també té molts punts d’interès patrimonial i històric i molta vida universitària. Seguim cap al nord i entrem a una zona més rural, propera al parc nacional dels Cairngorms. Arribem al Loch Ness i fem nit al Loch Ness Bay Camping, un lloc amb molt bones vistes de la zona boscosa que envolta el llac.

Etapa 3

Comencem la tercera etapa reculant part del camí per arribar a Inverness. La capital de les Highlands té molt ambient als carrers i se situa a la desembocadura del riu Ness. Tot seguit, ens desviem cap a l’est per passejar per l’antic camp de batalla de Culloden. Seguim avançant cap al Nord passant pel Castell de Dunrobin, molt espectacular i rodejat de paisatges magnífics. Continuem per la carretera costanera North Coast 500 i ens desviem cap a Thurso. Després d’un tram de paisatges àrids i molts Molins de vent, acabem l’etapa al càmping Bayview Camping, molt senzill però amb molt bones vistes del mar.

Etapa 4

En aquesta etapa comencem a veure grans penya-segats. Fem la primera parada al poble de Durness per visitar la Smoo Cave. Seguim avançant per grans paisatges verds fins arribar al geoparc de Knockan Crag, on fem una excursió per conèixer l’origen geològic de l’illa. Acabem a Ullapool, un poble pesquer molt bonic i amb una bona gastronomia. Fem nit a Broomfield Holiday Park, un dels millors càmpings que trobem durant el viatge I un punt ideal on veure la posta de sol.

Etapa 5

La primera parada de la 5ª etapa és a The Falls of Measach. Fem una petita excursió per veure les cascades i continuem fent kilòmetres pels fiords i els penya-segats. Arribem a una de les carreteres més altres de Gran Bretanya que ens permet creuar la remota península d’Applecross. El terreny és complicat però les vistes valen la pena. Desfem aquesta carretera i anem cap a Duncraig Castle. Tot I no estar obert al públic, passegem per l’entrada I marxem cap al poble més proper a fer nit, Plockton.

Etapa 6

El sisè dia avancem cap al sud i visitem un dels Castells més visitats del país, l’Eilean Donan Castle. Seguidament entrem a la illa d’Skye i fem la primera parada a la petita ciutat de Portree. Seguim la ruta i parem a An Stòrr per fer-hi una excursió. Finalment, visitem i passegem pels miradors de les cascades de Kilt Rock and Mealt. Ens allotgem a un càmping a pocs kilòmetres de les cascades que es diu Staffin Caravan Site.

Etapa 7

En la 7ª etapa comencem parant a Quiraing, una zona muntanyosa i escarpada amb molt bones vistes del mar i part de l’illa de Sky. Seguidament, anem cap a Fairy Glen seguint la carretera de la costa i fent parada al viewpoint Duntulm sea. Una vegada ens hem passejat pels turons de Fairy Glen, visitem la platja de Corall de Claigan i de camí fotografiem de lluny el Castell de Dunvegan. El següent punt de parada son els gorgs de Firy Pools. Finalment, arribem al Glenbrittle Camping & Cafe, que esta situat en una zona natural molt remota i tranquil·la.

Etapa 8

En la 8ª etapa hem de desfer un tros de camí per sortir de l’illa d’Sky pel mateix pont pel qual vam entrar, el que travessa del llac Alsh. Una vegada ja em sortit de l’illa, marxem cap al centre de visitants del Ben Nevis passant per la ciutat de Fort William. Avancem pocs quilometres i arribem a la vall de Glencoe on podem observar les conegudes muntanyes The Three Sisters. Per acabar, anem cap al parc nacional de Loch Lomond and The trossachs on fem nit al càmping Loch Lomond Woods Holiday Park.

Etapa 9

En la darrera etapa de ruta ens dirigim cap a Edimburg. Deixem enrere les zones més rurals i ens trobem grans ciutats com la de Glasgow.

Applecross

Duntulm sea viewpoint

Duntulm sea viewpoint, Skye, Duntulm

Dunvegan Castle & Gardens

Dunvegan Castle & Gardens, MacLeod Estate, Dunvegan House, Dunvegan, Isle of Skye IV55 8WF

Eilean Donan Castle

Kilt Rock and Mealt Falls Viewpoint

Kilt Rock and Mealt Falls Viewpoint, A855, Portree IV51 9JE

Knockan Crag

Knockan Crag National Nature Reserve & Visitor Centre, Knockan Crag, Elphin, Lairg IV27 4HH

Loch Ness Bay Camping

Staffin Caravan Site

Staffin Caravan Site, Clachan, Staffin, Isle Of Skye IV51 9JX

Starting point Quiraing walk

Starting point Quiraing walk, Unnamed Road, Portree, Sartle, Staffin, Portree IV51 9LB