jsindreu

Recorded Δεκεμβρίου 2019

138,59 χιλιόμετρα

8 εμφανίσεις, 0 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Osséja, Occitanie (France)

Volta fantàstica amb sortida a Oceja fent els 2 colls asfaltats que separen la Cerdanya del Berguedà i el Ripollès, més l'extra del coll de Merolla fent la carretera de les 1.000 corbes per saltar del Llobregat cap a la vall del Ter (específicament, Freser).
Mentre que el coll de la Creueta per la Molina és exigent, Merolla un divertimento, i la Collada de Toses és gaudi total perquè tot i els seus 25 km, té un pendent mitjà del 4,5% que fan que es pugi molt bé.
L'inconvenient de la ruta va ser una mica el fred a principi i final de la jornada, sobretot baixant la Collada pel vessant nord.
El millor, la carretera i les magnífiques vistes.
Ens va sortir una mitja de poc més de 20 km/h però cal tenir en compte que a les obagues la carretera estava gebrada o molt humidai hi va haver algun problema muscular a la pujada de la collada. El temps real de 6 h i 45 min.