dafogi

Recorded Οκτωβρίου 2013

50,03 χιλιόμετρα

1331 εμφανίσεις, 33 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Púbol, Catalunya (España)

Ruta pel Baix Empordà amb bicicleta que ens permet recórrer uns 10 pobles o veïnats que realment valen la pena visitar, molts d'ells tenen un centre medieval, amb places porxades i en general els edificis estant molt ben conservats. A part dels pobles podrem disfrutar del paisatge típic de l'empordà, camps de conreu, camps d'arròs a prop de Pals, el castell de Montgrí que ens acompanya gairebé tota la ruta i també en algunes ocasions es poden veure les illes Medes.
Molt recomanable, nosaltres vam sortir de Púbol en direcció Rupià (sentit del rellotge, el camí en tot moment és molt senzill, carreteres secundàries, pistes ben conservades, hi ha algun tram una mica més dins del bosc (entre Peretallada i Pals). En general és molt pla amb lleugeres pujades (per arribar a Castell d'Empordà i alguna després de Monells).
Nosaltres vam parar a fer unes braves a Pals. Bones però una mica cares. Peretallada o Ullestret haguéssin sigut més bones opcions. Que disfruteu!

Púbol

Poble on hi ha la casa Gala-Davlí