68,53 χλμ

103 εμφανίσεις, 6 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Vieira do Minho, Braga (Portugal)

Segundo día da proba.

Saímos con sol e boa temperatura para ir nublando un pouco a medida do paso dos kilómetros.; pero moi bo día para BTT.

Antes de sair vistennos o maillot de líderes M50, e contentos esperamos a saída...

Este día saímos tamén moi conservadores, polo tempo que lle levamos aos segundos, hora e media, e pola dureza da ruta de hoxe.

Baixamos en picado hacia o río, e nesta zona un contínuo sube-baixam con zonas de moita pendente inda que cortas.

Efectivamente a ruta tivo bastante dureza, con rampas imposibles de ciclar e rampas do 27%, pero tamén con boas vistas sobre o río Cávado, xa tan conocido para nós pola Transcávado BTT.

Tamén disfrutamos de kms. de sendeiros e baixadas moi rotas jejej...

Chegamos con calma pero moi enteiros, para logra p premio M59. Recollimos o noso premio de 1º en M50--Moi gratificante.!!!

Perfecto..!!!!

Gracias a Gil por poder ciclar ó seu lado... Xa esperamos outra..