JMPiber

Uploaded 20 Μαΐου 2018

Recorded Μαΐου 2018

94 εμφανίσεις, 5 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Vidreres, Catalunya (España)

Dia assoleiat i temperatura perfecte (13 graus) a les 8:30 h del matí.
Iniciem la ruta desde Vodreres en direcció a L’Ermita de Caulès, superada la qual em dirigeixo cap a Can Mundet i s’arriba a la Ctra de Tossa, que un cop creuada i es comença l’ascens de Terranegra.... i aquí comencen els pendents més seriosos. Aconseguit el cim de Terranegra la ruta es dirigeix en descens cap a l’urbanització on hi ha el Domen del Tranquinell; el camí segueix en descens us dos km fins que girem a la dreta i atravessem un petit rierol, moment a paritr del que comença l’ascens cap al Puig de Cadiretes al que arribo després d’uns 3 km de pendent important. Arribat al cim val la pena anar fins a la Caseta de Guaita per disfrutar de les vistes, com avui, perfectes!!
Prossegueixo la ruta en direcció a Llagostera, en descens la major part del camí i amb especial atenció en zones on la pendent i el terreny ple de pedres obliguen a anar molt en compte.
Just arribant a l’alçada de la C-35 cal girar a l’esquerra i anar seguint la pista vorejant la C-35, que em porta a Santa Ceclina i un cop superada l’urbanització Can Carbonell dirigir-me a Vidreres per acabar aquesta ruta.
Podeu veure els detalls de la ruta en la captura adjunta del Garmin Edge 800:
Temps en moviment: 3h 10min.