conxavima

Recorded Ιουνίου 2019

45,69 χιλιόμετρα

53 εμφανίσεις, 9 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Lleida, Catalunya (España)

Ruta BTT, planera per camins rodadors, sortim de Lleida pel camí vell d'Albatàrrec, que en el seu primer tram coincideix amb el GR 3 i amb la ruta BTT 6 de l'Aeròdrom.
A Albatàrrec seguim per la banqueta del canal de Seròs, a Montoliu deixem la banqueta del canal i anem a buscar la banqueta de la Sèquia de Torres, després per la carretera de Sudanell fins a les Casetes, alli agafem el camí de les Tingudes fins el camí natural d’Utxesa, ruta BTT 10. Utxesa esta inclòs al PEIN i a la Xarxa natura 2000 en el sector Secans del Segrià-Garrigues, catalogat com a Zona d'Especial Protecció per a les Aus-
Passem per damunt la presa de la Vall de Secà i pel caminet del Pantà arribem a la presa de la Valleta. Continuem cap al passeig dels Pescadors, on ja hi ha diversos pescadors amb les canyes parades, entrem al mirador del molí i pugem cap al Tossal dels Moros i retornem direcció Torres, aquest cop passem per la banqueta del canal de Seròs i cap a Lleida.
Agradable matinal per estirar les cames, després de molt temps sense agafar la bicicleta