64,29 χιλιόμετρα

1039 εμφανίσεις, 6 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Völs, Tyrol (Austria)

2ª Etapa
Verona-Innsbruck-Garmisch

Agafem el tren a les 9 del matí des de l’estació de Verona direcció Innsbruck, fent transbord a Brennero. Durant aquest, deixem els ferrocarrils Italians i agafem la companyia Austríaca i, durant la 2ª part del viatge ja s’albira el que seran les vistes dels nostres propers dies, si ens fa bon temps!! El nostre somni es comença a fer realitat, quan arribem a l’estació a les 14.15, aprox. I una vegada arribem a l’estació d’Innsbruck dinem al Mcdonalds per anar per feina. No podem perdre temps perquè ens queden més de 70 kms per fer.
Travessem la ciutat i ens dirigim cap a Garmisch. Agafem el camí que s’inicia per un carril bici planer fins que arribem a Reindlau, on deixem el camí asfaltat i ben aviat tenim una presentació del perfil que ens trobarem durant tota la travessa. És una pujada amb pendents fortíssimes que arriben al 25% i realment és impressionant.
Els nostres equipatges també es fan notar, tant a les baixades com a les pujades. Tot i així arribem desprès d’una pujada llarga al poble turístic Mühleggsee, on a partir d’aquí iniciem la baixada entrant en terres Alemanyes passant per Mittenwald i anem en direcció a l’esquerra arribant a dos llacs, que un ens queda l’un a la dreta i l’altre a l’esquerra.
Ens trobem amb el primer incident de la ruta, una esllavisada del camí, un cop de torrent se'l va endur literalment, axó fa que ens hem d'ajudar mutuament per traspassar les bicicletes i els equipatges, però ens en sortim be!!, buff.
Posteriorment desprès d’una baixada molt forta amb pendents de més del 20% tenim un problema tècnic i greu amb els frens del Joan, dons s’escalfen d’allò més i es queda sense.
Ell acaba de baixar a peu per no arriscar. Són les 21:15 hores quan arribem a Garmisch, ciutat típica per els salts d’esquí i activitats amb la neu, i busquem hotel a varis llocs i no tenim sort, fins que en trobem un de 4 estrelles anomenat .................. . Ens costa 75€/pax, dormir i esmorzar. És un apartament,ja que no em tingut sort amb altres hotels que aparentment eren més econòmics, busquem ràpidament restaurant per sopar. Ens va d’un pèl que ens quedem sense sopar, ja que els horaris a Àustria són més avançats.
El dia ha estat llarg i hem acabat una mica cansats, ja que finalment hem fet 64,4km. i 1336da+