jmbcmontrebei

Recorded Νοεμβρίου 2018

58,85 χιλιόμετρα

67 εμφανίσεις, 1 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Santa Linya, Catalunya (España)

Hem agafat el tren de la Pobla de Segur a l'estacio de Lleida-Pirineus, baixem a l'estació de Santa Linya. El recorregut no tè cap dificultat, excepte, una mega pujada (400 m) plena de pedres i regateres fetes per l'aigua que trobareu abans d'arribar a Vilanova de la Sal.

La pista per la que esteu pujant us portarà a Vilanova, si feu el gir que nosaltres hem fet, trobareu aquesta maga pujada que tambè dóna a la mateixa carretera per la que estaveu venint, per tant, us la podeu estaviar si feu la corva enlloc del gir, perquè és molt dura, ara bé, si esteu molt forts, podeu intentar pujar-la, la resta us aconsello que pugeu per la pista perquè sinò haureu d'empenyer la bicicleta.

Trobareu que el trac us fa entrar a Vilanova de Sal, aquesta entrada ha estat a causa de què hem parat a fer un mos al bar del casal del poble.

La resta de la ruta es molt rodadora i no tè cap complicaciò. L'itinerari, recórrer les poblacions de Santa Linya, Vilanova de la Sal, Monestir de les Avellanes, Castelló de Farfanya-Menarguens-Vilanova de la Barca-Lleida.
Train stop

Estació de Santa Linya

Santa Linya

Πληροφορία

Mega pujada amb pedres i regateres