josep maria 61

5,2
20,92 χιλιόμετρα

123 εμφανίσεις, 1 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Mequinensa / Mequinenza, Aragón (España)

Durada de la ruta 2h. Sortida molt complerta hi ha de tot una mica. Comencem direcció camí de Montnegre amb una pujadeta que fa suar, quasi 4km de pujada seria, sort que està esfaltada i al final pavimentada, unes bones cames i amunt, jo he tingut que parar més d'una vegada. A dalt agafem un camí a l'esquerra, camí bo i planer. Més endavant trobem uns corriols que estan força bé, entrem al barranc del Casalé. Deixem el barranc i entrem al camí normalet, pel camí veiem el riu en alguns trams amb bones vistes. Quan arribem a l'alçada de la presa, hi ha un camí que ens portarà a un mirador, hi ha un camp de tir i hi ha un rètol que ens diu que està prohibit passar però no hi havia pas ningú tirant. Hi ha una bona vista. Ara direcció al castell que també hi ha un altre mirador, aquest és potser més interessant, muralla i torre, tot mig derruït però està molt bé i també hi ha una bona vista. També hi fica que es propietat privada, amén. D'allí tornem enrere fins la cruïlla que baixa al poble i fi de la ruta. Apa doncs Salut i Pedals.