joanbtt

Recorded Σεπτεμβρίου 2014

53,13 χιλιόμετρα

1617 εμφανίσεις, 60 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή El Guix, Catalunya (España)

Ruta combinada de corriol i pista que ens farà donar un bon tomb per la banda sud del Bages.

Sortim del parc de l'Agulla pel corriol vora el camí de la sèquia que porta a El Guix, creuem el pont del bombers, ens dirigim al Grau i baixem als tres salts. Creuem a gual el Llobregat i arribem al Pont de Vilomara. Creuem el poble i pugem al Serrat del Trons, i comencem a baixar per pista que es converteix en corriol cap el Serrat del Bretons. Ens trobem la pista que porta a Sant Pere de Vallhonesta, seguim per corriols cap al Raval del Clot tot creuant la serra de l'obaga fosca, trobem el circuit automobilístic de Can Padró. Baixem per corriols fins a Sant Vicenç de Castellet.

Una vegada creuat el poble ens dirigim a La Farinera i el Clot del Tufau, entrem a la urbanització de ca l'Enric, la creuem per arribar a Castellgalí. Creuem el poble i prenem la pista de can Mas que transcorre sota El Talló i ens deixa sota la riera de Cornet. Voregem rera els Torrents fins els Comtals on pujarem a Montlleó des de on tenim unes bones vistes a Manresa.

Baixem cap a l'Oller i entrem dins el bosc que ens deixa al gorg de la Casanova a la riera de Guardiola. Ens enfilem cap a Salelles, baixem cap al Suanya, anem a buscar el corriol del Sol-i-Aire i baixem a Manresa.

IBP 119
Provisioning

Sant Vicenç

Població amb tot tipus de serveis.

Castellgalí

Població amb tot tipus de serveis
Provisioning

Bona proposta prop de Manresa

• Φωτογραφίες joanbtt

joanbtt 14 Φεβ 2015

Sí Agustí, 400w extres es notaran.

• Φωτογραφίες Alfons xerpa

Alfons xerpa 7 Απρ 2018

Bona ruta i molt variada. Com traveseu el riu Llobregat?. Jo no m he atrevit. El corriol de baixada de Vallhonesta està molt tencat, el bosc se l'està menjant.
    A part d'això he disfrutat molt. Gràcies.