joanbtt

Recorded Ιανουαρίου 2013

79,79 χιλιόμετρα

2527 εμφανίσεις, 111 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή El Guix, Catalunya (España)

Ruta llarga i entretinguda, surto de bon matí no se ben bé cap a on, de moment em dirigeixo cap a Sant Jaume d'Olzinelles, no se si anirécap a Calders o potser cap Artés.

Una vegada soc A Sant Jaume d'Olzinelles agafo pel costat del canal del riu cap a Cabrianes, allà decideixo pujar cap a la serra de Montcògul per poder arribar a Fussimanya i Artés.

Mentre vaig pujant encara penso que no se fins on anar i paro a veure quines rutes porto al Gps. Home, aquí n'hi ha una que porta a Gaià.

En arribar al encreuament per anar a Fussimanya decideixo seguir en direcció contraria, ben aviat soc a l'ermita de Sant Martí de Serraima, una bona baixada i aviat estic al camí que porta a Cornet. El camí es ben glaçat a les obagues i on toca el sol el glaç es converteix en un pa de fang que s'enganxa als pneumàtics de mala manera provocant una marxa feixuga enmig d'una batuda de senglar. Passo pel Trivi del Mas i ja soc a cornet, segueixo bosc endins tot seguint les traces que em portaran a Gaià. Em trobo un dels caçadors que busca els gossos, no se ben bé si els ha perdut o potser estan empaitant un altra senglar, perque abans ja n'havien caçat un. agafo el camí de tornada pel camí del Prat i fins Les Collades i els plans de Cornet, per l'altra banda del riu Cornet. Ara ja vaig de cara a l'idea i ben aviat em planto a Sallent des d'on agafo el camí que em portarà a Ridor, el Pinyot, cal Guix i Santpedor.

Després de creuar tot el poble em dirigeixo cap a Sant Francesc, el Rubí, Els Casals el Poal i ja torno a ser a Manresa.

Tota la ruta és ciclable, l'única dificultat són els Kilòmetres.
IBP index 100 AB
χώρος στάθμευσης

Manresa

punt de sortida i arribada

Les Oliveres

Masia
ερείπιο

Sant Jaume d'Olzinelles

Ruïnes de l'antic mas de Sant Jaume d'Olzinelles.
Σταυροδρόμι

Trencall

trencall de Fucimanya o Sant Martí de Serraïma.

Sant Martí de Serraïma

Ermita de Sant Martí de Serraïma.
Σταυροδρόμι

El Mas

trivi de camins a El Mas. Masia de grans dimensions situada estratègicament a una cruïlla on conflueixen diversos camins i senders de petit recorregut.

Santa Maria de Cornet

Ermita i lleure pels mes menuts a Santa Maria de Cornet.
Provisioning

Gaià

Llogarret amb ermita, ajuntament i lloc per fer un bon tiberi. També es pot veure un petit museu d'estris del camp.

• Φωτογραφίες Javisi

Javisi 22 Φεβ 2014

Molt bona ruta, ràpida, ciclable, confortable i agraida.felicitats Joan!!