boscbosc

Recorded Σεπτεμβρίου 2014

44,83 χιλιόμετρα

936 εμφανίσεις, 21 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Arànser, Catalunya (España)

Des de Aranser anem pel camí ral fins a Lles i comencem la pujada per asfalt fins a l'estació de esquí nòrdic on continuem amunt per pista bona passant pel refugi del Pradell i més endavant fins al refugi de Pollineres on arrenca la pista amunt fins a l'estany petit i poc després al refugi dels Estanys de la Pera.

Reculem una mica fins a la primera corba de la pista i agafem un corriol carregant la bici a coll durant 2 min. fins a l'Estany Gran; mengem i fem alguna foto i el voregem per una banda per baixar per un altre corriol també amb la bici al costat fins a la pista, tornem a passar pel costat de l'Estany Petit i fins a la pista principal, la seguim fins al refugi de Prat Miró on ens desviem a la dreta per pujar al Coll de Dalt, baixem per darrera fins al Coll de Baix o de Queralt i amunt fins al mirador del Pla de Llet.

Aquest mirador té una de les millors vistes del Cadí i part de la Cerdanya, hi ha una escultura d'un isard feta de tubs i planxa de ferro bastant encertada.

Reculem un tros per baixar per una altre pista fins novament al Coll de Queralt i d'aquí per varis prats de pastures i pistes fins a l'estació de esqui nòrdic d'Aranser, ara per asfalt fins al final.