sainzajump

Recorded Σεπτεμβρίου 2018

102,9 χιλιόμετρα

104 εμφανίσεις, 4 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Cerdedelo, Galicia (España)

Ruta pistera que parte de Cerdedelo para alcanzar o cumio de Alto de Cabeza de Manzaneda a mais de 1700m de altitude. A Subida da Cántara despois de pasar a Virxe da Penatallada, porá a proba as nosas forzas.
Na población de Camba convén coller auga na primeira fonte, posto que despois é dificil encontrar fontes ata o fin da Baixada de Manzaneda.
O descenso de Cabeza de Manzaneda, parte del faise polo bikepark, pero evitando os saltos, faise bastante ben ata a zona dos hoteis.
Pásase tamén polo banco con vistas a Castro de Escuadro, e Maceda , non sen antes ver o Merendeiro do Xaime, onde hai unha fonte cercana.
Accedemos tamén á Cima de San Mamede , ca presencia da famosa Capela de San Mamede.
Un pouco mais abaixo hai un cartel recién posto, que nos amosa información sobre as vistas e a zona de San Mamede.
Visitamos a Silla da Reina, na que se aprecian unhas boas vistas da Serra de San Mamede. E continuamos hacia Cerdedelo por pistas e case sempre en descenso para finalizar a jornada.