Moving time  4 ώρες 55 λεπτά

Recorded Οκτωβρίου 2018

54,93 χιλιόμετρα

74 εμφανίσεις, 2 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Puyvalador, Occitanie (France)

Volta original de Pep León. N'hem variat l'inici de manera que ens enganxés l'hora de dinar a Formigueres, deixant per després la darrera pujada llarga i una baixada ben divertida per corriol.
Hem sortit de Puigbaladó i de seguida hem hagut d'enfilar-nos per una pista que s'ha deixat fer fins el Coll de Sansa. Des d'aquí un corriol espectacular i travessar la vall cap al Llac de Mataqmala, on ve una altra pujada, la més llatga del dia, primer pe asfalt i després per pista, passant pel bonic llac de Vallserra. Un altre descens preciós ens porta a Formigueres, on dinem. Tornem a enfilar-nos cap a una carena que gira en direcció a la Vall de Galba, on agafarem un altre corriol xulíssim fins arribar al fons de la vall. La tornada continua paral·lela al riu fins arribar a la carretera on arribem al punt d'inici. Volta molt recomanable amb paisatge espectacular i diversió assegurada.