63,2 χιλιόμετρα

66 εμφανίσεις, 3 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Ourense, Galicia (España)

Ruta dende Ourense con destino subir ó alto de Birbiza que é a intersección dos tres Municipios de Esgos, Paderne de Allariz e Maceda.

A base da ruta e esta se Medina: https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/ou-birbiza-2712359, Sólo cambiando o inicio un pouco e o final, pero non a esencia da ruta.

Ruta ciclando camiños preciosos con infinidade de carballeiras. Tamén algún camiño con silvas e difícil de ciclar, pero nada insalvable, nun àr de camiños entre Santabaia e Folgoso.

Empeza a partir deiquí a parte máis chula da ruta, con baixada ó río Grañal, cara a ponte pedriña (Nos anos que levo facendo rutas por esta zona nunca pasara polos 3 muíños .... sempre hai unha primeira vez!!!) . Carballeiras antes de San Xes, a subida dura e empedrada ata Birbiza etc...

A volta, facemola por Paderne de Allariz ( café) de onde cruzamos ata Pereiras, (cañas) Calvos, SEixalbo e rematar.

Ruta moi chula, que non facíamos dende fai anos...