J. Miravent

Uploaded 25 Ιανουαρίου 2018

Recorded Ιανουαρίου 2018

74 εμφανίσεις, 2 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Bellvei, Catalunya (España)

Bellvei - Papiolet - Mas Bertomeu - Bellvei. El pasat mes de setembre amb els companys caminados vam pujar desde Mas de Les Gralles a Mas Bertomeu, i vaig pensar que mes endevant ho podria fer amb la bici, i avui ha sigut el dia, he sortit de Bellvei pels colegits, poliesportiu a la dreta fins cami de Santa Oliva, despres del pont de les vies, a la dreta per pujar cap les hortes de Fruit Camp, i un cop a dalt a l'esquerra pel cami del GR92, cap a Santa Oliva, tirar cap la rotonda de la sortida del poble, per travesarla, per anar direcció Idiada, un cop pasat el pont de l'autopista, girar a la dreta per els camins de la depuradora comarcal paralel a l'autopista, i seguir fins sortir altre cop un moment a la carretera de Idiada, per agafar altre cop a la dreta, per pujar el pont de l'autopista i pasar per devant de Casa Murada, seguir fins Papiolet i atravasar la rotonda de l'entrada del pobla i anar direcció Torregasa, pro a la meitat de la carretera girar a l'esquerra per agafar el cami que pasa per sota la Urb del Papagayo, i seguir fins trobar el cami de la Costa que pasa pel costat de la masia del mateix nom i que pasarem pel costa, despres de la masia cami sempre amun, deixan al costat esquerra el camí que cuan i vam anar a peu va ser el de pujada, i que avui sera el de vaixada, tot es muntanya a munt el que amb mi em costa mes es l'ultim km., dons es la part fes forta de la pujada, un cop a Mas Bertomeu, fotos de rigor i cami de baixada, es un camí força complicat dons te mol de pedra solta i es troben unas bones pendens, pro amb conte he pugut vaixar altre cop cap el cami de la Costa i tirar per debant de la masia de Les Gralles, arribar a l'Ortigos atrabesar la carretera i anar pel ca i de les vinyes al poligon de la Idiada, per tirar a la dreta per anar a buscar el cami que porta cap el torrent de l'Albornar, per seguin el cami del torrent, arrivar a la zona de Tomovi, per seguir en direcció urb. Moli del Blanquillo, per buscar la carretera de baixada que porta fins el Caprabo Sta. Oliva, seguin per atrabesar el torrent del Lluch i pujar a buscar les vies del Ave, i arribar al cami de Sta Oliva per el costat del camp de vol, i d'aqui ja agafar cami que al final hem portara a Bellvei. I una mes!!.
Per hon paso sempre miro de fer fotografies dels llocs, ho coses que humilment, al meu parer, crec interesants, al poble hon visc, tambe hi ha coses que crec son interarans i que aqui en faig un petit recull.