9,8

296 εμφανίσεις, 10 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Juberri, Sant Julià de Loria (Andorra)

• Φωτογραφίες guillemfdez

guillemfdez 6 Αυγ 2015

Bona tarda!

Acabo de fer aquest track. No vaig poder inscriure'm a la cursa perquè no m'anava bé el dia, però tenia ganes de provar la volta. És un track molt bonic, sobretot a nivell de vistes quan surts de la Rabassa i quan arribes a Bescaran. Després la pujada és exigent i una mica tècnica en alguns trams, però res fora de l'habitual en aquesta zona.

L'únic tram que he perdut una mica la ruta marcada ha estat al corriol de baixada a partir del quilòmetre 12. Hi ha un tros per trobar el corriol que està ple d'herba nova i sense GPS costaria trobar-lo. Un cop hi ets l'he seguit fins arribar un altre cop a la pista, tot i que el track arribava a la pista abans del que ho he fet jo.

Res més! Una ruta molt recomanable, ja que a Andorra no ens sobren els circuits de CrossCountry, i esperem que es repeteixi la Andorra Outdoor Games l'any vinent!