54,35 χιλιόμετρα

32 εμφανίσεις, 2 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Sant Gervasi - Galvany, Catalunya (España)

2020-02-09 trialeras a saco Paco i tornada pel LLobregat
bcn, Vallvidrera, mirador de turo d'en cors, trialera fins sinuosa, trialera sinuosa fins coll de les 3 torres, trialera avall , trialera de les escales, pujada per caminet dels picaderos del poni club, pujada trialera del romero , fins el desviament de baixada a la pista de torre del bisbe, trialera del forn de calç avall, pujada de la sargantana, atajo trialera de can capmany, senyal de l'agus, fins avall, pista de pujada fins corriol de les torres , trialera del pi de baixada (arbre caigut) , pero ens desviem , per estrenar la trialera del LAPORTA que baixa fins el corriol sobre la cascada, pujada trialera , pujada per pista de can castellvi a colonia montserrat, trialera del sergi, pujada a can montmany, pujada trialera a la Salut, baixada trialera del Borras versio vertical, urb. Puigmadrona, pujada per trialera i corriol a les escletxes, pista al turo del just, baixada trialera , pujada molt tecnica despres de creuar el riu, circuit de cross, baixada trialera a Molins, tornada pel riu, sant feliu, diagonal.