unedo

4,5
8,9 χιλιόμετρα

217 εμφανίσεις, 8 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Pina, Baleares (España)

Dues voltes fàcils i senzilles pels voltants de Pina. Així i tot, hi ha un petit tram sense camí, creuant un petit bosquet i un sementer que si està recent llaurat i ha plogut és un autèntic fangar. Cal seguir la ruta amb el GPS, doncs hi ha molts de camins. L'entorn és agrícola i rural amb camins molt transitables a excepció d'un petit tram ja esmentat. El paisatge del Plà de Mallorca (que no és tant plà, doncs sempre hi ha un pujolet aquí, un pujolet allà) és molt diferent del de la serra, però gens mancat d'encant. La mà transformadora de l'home hi és ben present. El dia ha estat anticiclònic però molt fred. Una caminada agradable i bàsicament planera (sobretot la primera volta).

Camí vell de Pina

Creu de terme

Jardins

Sa font de Pina

Balcó de Pina

Cap al cementiri

• Φωτογραφίες jovita9

jovita9 17 Δεκ 2017

Se puede hacer tranquilamente, es más bien un paseo. Únicamente queda el tramo del bosquecillo sin orientación correcta. Dependes de la intuición y el gps.