miquelseu

2,1
4,23 χιλιόμετρα

388 εμφανίσεις, 39 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Riells i Viabrea, Catalunya (España)

La valoració de la dificultat de la ruta sempre es tècnica.
Per la dificultat física cal tenir en compte distancia i desnivell.
Els temps es amb aturades incloses i es orientatiu.
Al fer sevir GPS crec que no és necessari la descripció detallada de la ruta.
Per arribar al punt de sortida de la ruta, si fem servir l'aplicació per mòbil de Wikiloc, podem marcar a " com arribar-hi en cotxe " i l'aplicació enllaça amb el navegador de Google Maps i ens guia al punt exacte de la sortida.
----
APROXIMACIÓ : A la carretera GI - 552 de Breda a Sant Hilari Sacalm al Km 7,5 aproximadament, agafem direcció al Castell de Monsoriu.
Al arribar al Coll de Castellar trobem un aparcament, que és on comença la ruta.
DIFICULTAT: Fàcil. Ruta fàcil, només tenim un petit tram de corriol que el fem de pujada, que és de més bon fer que de baixada. La resta de la ruta és tot per pista forestal.
RUTA: Ruta per fer el cim del turó de Montsoriu, inclòs a la llista de 100 cims de la FEEC.
Si volem podem aprofitar per visitar el Castell de Montsoriu.
Sortim de l'aparcament del Coll de Castellar i passant la carretera agafem la pista forestal que porta al Castell i que està molt ben senyalitzada.
Seguim per la pista fins que arribem a una cruïlla, on es divideix el camí i tenim dos opcions: seguir per la pista, o agafar a ma dreta per pujar per una drecera.
Agafem a mà dreta i pujarem pel corriol per fer la ruta circular.
Desprès d'uns metres de pista agafem el corriol a ma esquerra que puja pel mig de les alzines sureres, amb forta pujada, fins a arribar al castell.
---
Podem aprofitar per visitar el Castell segons uns horaris establerts.
Seguim per la part de darrera del castell fins a la Torre de les Bruixes.
Desprès agafem la pista que ja no deixem fins a arribar al punt de sortida.
---
Viquipèdia.
El Turó de Montsoriu és una muntanya de 633 metres que es troba als municipis de Sant Feliu de Buixalleu, Arbúcies i Riells i Viabrea (encara que aquest últim molt poc tros), a la comarca de la Selva. Forma part del Massís del Montseny.

Al cim s'hi troba un vèrtex geodèsic (referència 298107001) i el Castell de Montsoriu.

Als seus vessants neix la Riera de Repiaix, afluent de La Tordera.

Aquest cim està inclòs al llistat dels 100 cims de la FEEC.

Coll de Castellar

Pista.

ερείπιο

Torre de les Bruixes.

κορυφή

Castell de Montsoriu.

Rètol.

marques PR-C

Esquerra, deixem la pista.

Σταυροδρόμι

Dreta Castell de Montsoriu pel sender.

Rètol.

Esquerra.

χώρος στάθμευσης

Aparcament Coll de Castellar

2 αξιολογήσεις

• Φωτογραφίες Mussen

Mussen 1 Ιαν 2020

I have followed this trail  επαληθεύτηκε  View more