aPeuDeTerreta

3,7
7,3

513 εμφανίσεις, 9 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Traiguera, Valencia (España)

Varem començar la ruta al peu de la serra per un camí de fàcil accés amb cotxe i asfaltat, les coordenades de inici de la ruta son les següents:

40.546906, 0.278721

Una vegada allí vam deixar el cotxe vam començar la ruta, primer per pista i desprès 1,5km o així ja vam començar l'ascens a la Serra. La senda en tot moment molt ben definida.
Un cop dalt de la serra, i abans d’accedir a les restes de l’ermita, es van repassar els pobles i les muntanyes que es veuen des del cim. La visibilitat era molt bona i es podia veure el cim del Penyagolosa, i els pobles de Sant Mateu, Canet, Rossell, la Sénia, Sant Rafel i el Barri Castell, Alcanar, Traiguera, Vinaròs, Benicarló i Peníscola.
Al costat de les restes de l'ermita de Sant Pere hi ha una cova a la qual es pot accedir.

Per al descens vam seguir la senda des de les ruïnes de l'ermita fins arribar a un creuament de sendes, on vam seguir per la de l'esquerra i durant un bon tros molt be indicada, però va arribar un punt on vam perdre el sender i vam decidir arribar a Traiguera a traves dels camins de les finques de Traiguera .
Bonica vista de Canet lo roig