3,5
7,0

305 εμφανίσεις, 22 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Fillols, Languedoc-Roussillon (France)

Etapa molt guapa.

Seguim el recorregut marcat a la web: pujant per Pic Jofre (mirant el Canigó des de Cortalets, a la dreta) i baixant per la Bretxa de Durier.

Com que per l'època de l'any (mitjans setembre) no hi ha massa gent i hem sortit d'hora, som els primers d'arribar a dalt de pic. El fet de poder-hi estar sols durant una estona i tenir tot el pic només per nosaltres, sense aglomeracions és molt guapo.

Baixem per la Bretxa de Durier (és més fàcil pujar que baixar, tot i que no és tan complicat com sembla a primera vista).

De camí cap al Refugi de Marialles parem a menjar a prop del Refugi d'Aragó, que està en reconstrucció.

A partir de la intersecció de Roc de Cady, el ritme de marxa que hi ha al track augmenta força. El motiu és que ens trobem amb un grup de militars en pràctiques que estaven entrenant i anaven a tota castanya. I com que no teníem res millor a fer ens proposem aguantar-los el ritme i acabem fent la baixada fins al Refugi de Marialles en un tres i no res. En algun tram, fins i tot correm.
S'ha de dir que ho fem prou bé: només arribem uns 20 segons després d'ells (lo just perquè no es fustressin veient que dos pobres civils no havien tingut cap problema per seguir el seu ritme...je,je..)
(no direm que ells portaven ja 6 hores de marxa)

Descripció completa de l'etapa a: http://www.tourdelcanigo.com/latravessa/#cortaletscanigomarialles