teresalceda

7,9
15,78 χιλιόμετρα

127 εμφανίσεις, 3 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Rebordelo, Galicia (España)

Rebordelo-Pozo Negro-Moinhos-fervenza. Pista-Sabugueiro-ermida San Brais-Arufe-Ponte Serapio-corredoira- Foxo lobo-Carballedo-praia fluvial e moinhos.
Un primeiro aire polo muinho fronte ao pozo negro, lévanos ata unha maravillosa fervenza.
Atravesamos o pozo negro polas súas poldras e tiramos á esquerda, cruzamos a estrada e seguimos entre casas ata coller unha pista onde as vacas teñen unhas cornamentas pouco comúns. Ao final da pista subimos á dereita e adentrámonos nun maravilloso mundo de carreiros ancestrais , cheos de carballos e castiñeiros xenerosos nesta época cos cos frutos no chan. Pasaremos polas aldeas abandonadas de Sabugueiro e Arufe, unha casa chama a nosa atención e descubrimos un WC doutrora. Entre pontes e pontellas, cores de outono e bosque autóctono, chegamos a un lugar cun banco e unha urna donde os camñantes depositan palabras e sentimientos nos textos, e recollen información interesante da zona.
Achegandonos ao foxo do lobo o camiño rabuña cos toxos pero o espectaculo do bosque otoñal e os muros de mampostería da construcción asoballan os sentidos.
Seguimos sendeiro e chegamos a Carballedo, pobo cuns pazos para guíon de cine. De novo seguimos o curso do Almofrei para achegarnos ás piscinas naturais e os moinhos. Collemos de novo a pista do comenzo para regresar ao Pozo Negro. Fin.
Καταρράκτης

Fervenza e muiños

Πληροφορία

Cruceiro San Brais

Αρχαιολογική θέση

aldea abandoada de arufe

φωτογραφία

Banco e urna dos camiñantes

Banco e urna

Building of interest

pazo achegándonos a Carballedo

pazo en Carballedo

pazo en Carballedo para guíon de cine.

Picnic

piscinas fluviais

Αρχαιολογική θέση

muiño con dobre canle

Σταυροδρόμι

xiro dereita pista pola que comezamos

de frete e xiro dereita pista ou tamén podemos atravesar a ponte e coller o sendeiro doutra marxen do río durante un rato para logo atravesar e saír á metade da pista.