3,1
6,2
12,39 χιλιόμετρα

9 εμφανίσεις, 0 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Sant Julià de Vilatorta, Catalunya (España)

Ruta senzilla i fàcil de fer. Aparquem al final del poble a la crtra BV5201 direcció St. Sadurní d'Osormort al Parquing de l'esquerra. Agafem direcció d'on venìem amb el cotxe i creuant el poble anem a parar al mas Albareda amb la seva ermita de Sant Roc. Continuem pel darrera i ens dirigim al mirador després d'una curta pujada. Anem seguint la carena fins arribar a Folgueroles, després de deixar el trencant de la font Trobada. Anem a parar a la font Pescadors. Travessem el poble seguint la riera i agafant el passeig del Torrent arribem al safareig i la font Ricardera. A l'altra costat ja veiem la pista que haurem d'agafar per anar a l'ermita de Sant Jordi de Puigseslloses on Verdaguer hi feu la seva primera missa.
Reculem i anem direcció Calldetenes que tenim a la nostra dreta passant per diferents masos fins que després de creuar pel pont la C-25 arribem a les masies que comença la Ruta dels Molins que ens durà fins a St. Julià de Vilatorta. Aquesta ruta dels Molins és magnifica i ben senyalitzada i explicada ja que vas passant per diferents indrets on hi havia hagut els molins i l'ús de l'aigua que se'n feia.