erill

6,7
13,32 χιλιόμετρα

2431 εμφανίσεις, 121 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή El Coll, Catalunya (España)

Sortim des del Santuari de la Mare de Déu del Coll (s’hi arribar mitjançant una pista provinent del poble d’Osor), i seguint el PR C-222, ens anirem enfilant fins al cim de Sant Benet, des d’on seguint el camí de la Porta Barrada, que va per la carena i amb molt bones vistes, anirem fins al pla de les Lloses (on hi ha una fita que senyala els termenals dels municipis de Sant Hilari Sacalm, Osor i Susqueda.

D’aquest punt baixarem cap al turó dels Faigs, on seguirem baixant, per una forta i delicada pendent, fins al camí d’en Serrallonga, on ja anirem per un camí més definit fins arribar a la pista que baixa cap a les ruïnes del Sui, passant per l’alzina de l’Aiguardent (on trobem el GR-178) i la font del Sui. Aquí, el camí ja més planer, ens ofereix vistes sobre el pantà de Susqueda i Collsacabra, fins arribar a cal Mariner (també en ruïnes).

Seguim endavant i amb poca estona, ens trobem altre cop amb el PR C-222, que baixa cap al pantà i segueix fins al Far, però que nosaltres agafem en sentit invers, fent un últim esforç per salvar el fort desnivell, que ens permetrà pujar al Santuari del Coll, punt inicial i final del nostre recorregut.

Sortida i arribada - Santuari de la Mare de Déu del Coll

6 αξιολογήσεις

• Φωτογραφίες lluishc

lluishc 25 Αυγ 2018

Bon tros del camí ple d'esbarzers, compte amb les cames!

erill 2 Σεπ 2018

Gràcies pel comentari i la informació per a possibles interessats en aquesta ruta.

• tinarro 16 Οκτ 2019

I have followed this trail  επαληθεύτηκε  View more

Si no conoces la zona no te metas.... A partir de la anten no esta señalizado y lleno de zarzas

erill 21 Οκτ 2019

Gracias tinarro por la información que confirma la aportada por lluishc.

• sergifernandezramirez 2 Νοε 2019

Después de Sant Benet, se pierde el camino haciendo casi impracticable el seguimiento. No lo recomendaria.

erill 9 Νοε 2019

Gracias sergifernandezramirez por el comentario y la informació respecto al tramo posterior a Sant Benet, que confirma lo indicado anteriormente por otros usuarios que han hecho esta ruta.