2,2
4,3
8,66 χιλιόμετρα

17 εμφανίσεις, 0 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Sant Boi de Llobregat, Catalunya (España)

Sortim cap al camp de beisbol, i agafem el trencall a mà dreta de la panasfalto, per anar a buscar la pista de Can Torrents, una mica abans de la casa, agafem un caminet que surt a la nostra dreta i s'endinsa al bosc. Empalma amb el cami, que es corriol que acaba a la pista anomendad Camí del Montbaig, que no es altre que pujar a St. Ramón per darrere. Esmorzem a la zona picnic i un cop acabats, baixem uns metres per la pista principal i agafem un caminet-corriol a mà esquerra, al costat d'un arbre. QAnem baixant i quan arrivem a la torre de tensió, agafem el camí de l'esquerra que ens duu al pont de fusta de Estret de Roques. Arribats al camí de l'Angle pugem una mica i quan arribem al trencall a mà dreta del Bosc del Minyonet, l'agafem. Fem uns metres i a la primera corba, surtim del camí a mà dreta per agafar un corriol molt maco, que ja no deixem fins a sortir al cami d'estret de Roques, que puja desde Marianao. Nosaltres tombem abans a mà dreta per la pista-camí que duu a Can Carreras Vell i ja estem a STt. Boi.