Miquel Garriga

2,3
4,6

119 εμφανίσεις, 7 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Sankt Wolfgang im Salzkammergut, Upper Austria (Austria)

En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Salzkammergut) Ruta el 21/05/2019; 10 km; +360 -360; 4,5 hores. Excursió organitzada per Caminants Barcelona amb el següent itinerari: Sankt Wolfgang , Falkenstein kapelle, Sankt Gilgen. Participants: 51 membres. Tipus de sortida: travessa lineal; Dificultat: fàcil.

FA ANYS: De l’any 1376 consta documentat el poble de Sankt Gilgen.

Comencem també des de la porta de l’hotel i seguim el carrer en direcció nord-oest, deixant a dreta i esquerra els diversos grups de cases que formen aquest barri de Ried.

A l’esquerra veiem el llac Wolfgangsee i ens apropem a l’Arbre de Maig. L’arbre de maig s’aixeca cada any el dia abans de l’1 de maig. És una tradició a moltes regions alemanyes i austríaques. És una festa molt tradicional amb música, balls, menjar i cervesa. La tradició es remunta a l’antiguitat i se sap que els víkings aixecaven l’”arbre de Thor” la primera nit de maig. Originalment tenia un significat de força i virilitat. En general les tradicions relacionades amb arbres, troncs o roques en forma d’agulla són representacions del penis com a partícip en la reproducció i la vida.

Els jardins de les cases estan molt ben tractats, encara que aquest és potser el del premi gran. Actualment els joves dels pobles competeixen per robar-se l’arbre els uns als altres. Però s’ha de fer la mateixa nit que s’ha aixecat. Si l’aconsegueixen... ...