Papavine

9,3
18,62 χιλιόμετρα

9142 εμφανίσεις, 119 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Boixols, Catalunya (España)

El camí s'inicia al Refugi del Boumort pel costat dret d'una tanca de filferro i per un tram d'antiga pista que al poc es perd però es continua recte fins trobar-i una porta a la tanca, la travessem i ens desviem a l'esquerra per passar arramblat a un gran single de roca on trobem un antic camí anomenat el Contador on es contava el ramat quan anaven a péixer a muntanya. Quan s'acaba el camí estem a Prat Muntaner, un encreuament de pistes forestals de la qual hem d'agafar la que trobem en front de nosaltres i que a uns quants metres hi ha un disc de prohibit el pas de vehicles i una tanca, a peu es pot continuar. Seguim per aquesta pista uns 3,5 km. aproximadament fins a una bassa natural que hi ha a ma dreta i en aquest punt hem de deixar la pista i agafar un camí no gaire marcat sobre tot al començament, com a referència és un planell que s'aboca a un estret barranc, seguint-lo ja no hi ha pèrdua, arribem a una pista a on trobem un indicador al refugi de Cuberes.
Si es necessita servei de menjador o d'habitació s'ha de trucar als
T.
973 25 24 39 – 973 66 20 56
ορειβασία

Inici sender

πανόραμα

Prat Muntaner

καταφύγιο

Ref. Bou Mort (no guardat)

Ref. de Cuberes (Guardat)