MartaRicart

3,4
6,75 χιλιόμετρα

3927 εμφανίσεις, 28 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Perabeua, Catalunya (España)

Pujada a Sant Pere de Rodes des de la platja del camping "Port de la Vall", passant pel nucli "La Vall de Santa Creu" i el coll "Perer" on trobem el GR-11 que ens porta fins a Sant Pere de Rodes.

Carretera GI-612

Creuament del camí de pujada amb la Carretera GI-612 que uneix els nuclis de Llançà i Port de la Selva

Coll

Coll. Punt on el GR-11 és un camí en direcció al nucli de "Llançà" i és una pista en direcció al monestir de "Sant Pere de Rodes".

Coll Perer

"Coll Perer", cruïlla de camins: el camí que baixa al nucli de "La Vall de Santa Creu" i el camí GR-11 que va del nucli de "Llançà" al Monestir de "Sant Pere de Rodes".
πηγή

Font

Font del nucli "La Vall de Santa Creu". Situada en una placeta fresca i ombrejada.

Mas de la Pallera

Runes de l'antic "Mas de la Pallera". Punt on el GR-11 és una pista en direcció al nucli de "Llançà" i una carretera asfaltada en direcció al Monestir de "Sant Pere de Rodes".

Platja

Platja del camping "El Port de la Vall". En aquest punt hi la possibilitat d'enllaçar el camí de ronda que va del nucli de "Llançà" al nucli del "Port de la Selva".

La Vall de Santa Creu

Nucli "La Vall de Santa Creu".

Sant Pere de Rodes

Monestir de "Sant Pere de Rodes", conjunt d'edificis declarats com a Bé Cultural d'Interès Nacional.