-87 m
6,9
13,88 χιλιόμετρα

1359 εμφανίσεις, 24 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Perabeua, Catalunya (España)

Divertida ruta feta a peu el 03-març-2012. de 14 km i 900 metres de desnivell +.
Avui volíem pujar el Gra de Fajol per la Coma d’Orri, però el mal temps en ha fet la guitza...
Quan de bon mati en David ens diu que ho veu clar, (sempre he cregut que es un bon expert de la muntanya, je je ), ens hem afanyat a esmorzar a Can Jepet de Setcases, ( abans havíem anat a un altre lloc que no ve al cas ), ja ho deia el nostre amic Lluís que no calia perdre el temps.
Sortim de la cafeteria i observem com ja l’aiguaneu començava a fer de les seves. Veien la mala pinta del cel i les poques opcions de poder gaudir d’una bona excursió, decidim canviar d’aires, de muntanyes i de comarca per anar just a tocar al mar.
Comencem a caminar des de El Port de la Selva, per el camí de Sant Jaume cap el Monestir de Sant Pere de Rodes, passant per el poble de La Vall de Santa Creu. Anem pujant a bon ritme, i una vegada gaudides les vistes des de el Monestir, ens enfilem cap el Castell de Sant Salvador 670 m. Continuem en direcció sud cap el Puig de Queralbs fins que trobem un trencant a l’esquerra que per un corriol poc fressat ens porta fins a tocar el Mas de l’Estela. (Discrepància amb alguna flor d’algun fruiter ), una vegada arribats al consens, continuem caminant tot de baixada fins el bonic poble de La Selva de Mar.
Aprofitem per fer una queixalada. Fem el toc al bar del poble i mirant el cel amb recel, seguim caminant fins arribar al cotxe.
En total hem caminat aprox. 5 hores. Bona sortida i molt bona companyia. Desitjant tornar aviat a compartir totes aquestes sensacions.
Salut i fins la propera......

• Milà 5 Μαρ 2012

El meu país és tan petit...que a les 10 esmorzem a Setcases i a les 12 som arran d'onades!!! La caminada per les muntanyes aspres que vigilen el Port de la Selva ha estat molt i molt xula: el mar, les parets de pedra seca, l'aparició per sorpresa del monestir, la pujada al Castell, la contemplació de la plana tallant-nos la respiració, la carena de roques, la baixada emocionant ("a veure qui rellisca primer!!!"), la font rovellada i l'oasi de castanyers, el cafè a la plaça i la pluja que ens anava picant l'ullet. Ah, i el cirerer autòcton amb l'ametlla enganxada: "cerezus almendratus", espècie única al món que hem tingut sort de veure. I el bon rotllo tan habitual en aquests tipus de sortides. Tot un privilegi. Gràcies!!!