jferrer

6,2
12,35 χιλιόμετρα

1071 εμφανίσεις, 78 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Palmanyola, Baleares (España)

Un itinerari llarg, complicat i molt exigent que ascendeix al Penyal de sa Rata (898 m) pel barranc de sa Gúbia i el comellar del torrent de s'Obi. El descens el realitzem per la serra de la Coa de sa Rata (732 m) fins el coll del Cingle de sa Milana, comellar de la font de Raixeta, i per la pista de Raixa, tornem al punt de partida.

Ruta: Circular
Distància aproximada: 12 quilòmetres
Pujada acumulada: 813 metres
Alçada mínima - màxima: 147 - 898 metres
Temps efectiu sense parades: 4 hores i 55 minuts (Total: 7 hores i 8 minuts)
Observacions: És una ruta que més que llarga en distància ha estat pesada, pel desnivell positiu que hem hagut de superar, més de 800 m i el terreny vertical, incòmode i abrupte. En la progressió pels dos torrents (barranc de sa Gúbia i comellar del torrent de s'Obi) haurem de fer servir les mans per superar diversos bots. La baixada per la cresta de la Coa de sa Rata és incòmode i algun tram força vertical.

Més informació i fotografies: Blog Viaranys

14-Camí

15-Raixeta

• dream explorer 11 Μαϊ 2018

I have followed this trail  επαληθεύτηκε  View more

It is a beautiful trail, even if the length is a medium one(12 km) the landscape changes many times making the "journey" more diversified. I haven't used the pass Aljub as in the map but passed that place with some meters to the east(right hand) where is the small pine tree, at that moment i thought it is easier. Gracias. Salut.