jferrer

5,5
11,03 χιλιόμετρα

3702 εμφανίσεις, 74 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Deià, Baleares (España)

Itinerari que presenta trams sense camí per aquest motiu cal bon sentit d'orientació.El track del GPS és per on hem passat nosaltres, això no pressuposa que hi pugui haver un traçat o recorregut més adequat i còmode.
La major part de la serra de Tramuntana és de propietat privada. Per aquest motiu, les condicions en què es troben els camins i senders de muntanya poden variar al llarg del temps. Especialment poden haver aparegut reixetes i tanques noves que ens barrin el pas.
Més informació i fotografies: Blog Viaranys

6 αξιολογήσεις

• Φωτογραφίες julironnie

julironnie 19 Δεκ 2013

Hola compañero jferrer, hemos seguido tu track y la verdad que esta muy bien, pero hemos tenido muchisimos problemas al llegar a una pared media caida que los operarios que trabajan en la finca la estaban levantando y nos dijeron que era propiedad privada y no se podia pasar, aun asi nos dejaron pasar y seguimos descendiendo por las paredes de margets hasta llegar casi a un acantilado muy cerca de la torre de Sa Pedrisa en donde nos hemos encontrado todo vallado con alambre de espino donde tuvimos problemas enormes para poder cruzarla, no se si me confundi o no, queria preguntarte si te encontraste con los mismos problemas, un saludos.

jferrer 21 Δεκ 2013

Hola julironnie,
    Si la primera paret que menciones és la que trobem abans del mirador des Cingle d'en Visc, nosaltres no trobàrem a ningú i la franquejarem per un ensorrament que es localitza caminant una mica a l'esquerra.
    La segona paret, abans d'arribar a la torre de sa Pedrissa, en arribar-hi, vàrem avançar cap a l'esquerra uns metres paral·lels a ella, i la botàrem en un punt on no hi ha reixeta sense masses dificultats.
    Salutacios.

• jaumeguapo 8 Σεπ 2014

moltes gràcies per aquesta excursió tan guapa

jferrer 8 Σεπ 2014

Hola jaumeguapo,
    De res home, estic content que l'hàgiu pogut realitzar.
    Tenia entès que no es podia botar l'alta paret seca de cabra abans d'arribar a la torre de sa Pedrissa. Els propietaris han posat molts impediments per passar-hi. No se com està ara.
    Però sí, és una ruta molt guapa!
    Salutacions.

• bielcansat 19 Απρ 2017

Hola Jferrer, actualment no es pot passar. El propietari ha posat un sistema de vigilància pasiva, un camí perimetral habilitat per circular un tot terreny i guardes de seguretat, de tal manera que al tocar el fil perimetral d'alarma, situat al llarg de la reixeta, actives la alarma i tens al guarda als cinc minuts convidant-te a sortir. Es veu que les pizzes del Dr. Oekker, propietari dels terrenys, donen molts de doblers.

jferrer 16 Μαϊ 2017

Hola bielcansat,
    Tens tota la raó, tenia coneixements de que havien tancat el pas per arribar a la torre de sa Pedrissa venint del cantó sud, com és el cas d'aquest itinerari. Cada cop ho tenim més complicat poder gaudir de la muntanya.
    Moltes gràcies per la informació.