1,7
3,3
6,62 χιλιόμετρα

1415 εμφανίσεις, 16 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή sa Calobra, Baleares (España)

La vigilància de la costa de Mallorca fou una de les majors preocupacions dels seus habitadors, entre els s. XIII i XIX, per mor de les incursions piràtiques. Abans d'aixecar les torres de defensa, la vigilància es feia des de simples barraques situades a punts estratègics. Aquests indrets solen esser esquerps i complicats per arribar-hi. El PAS DE S'ARANYA era una via ràpida per arribar o per fugir de la torre des Bosc. Per arribar al pas partim de la carretera de sa Calobra cap al torrent de Pareis, pel PAS DE SES VOLTETES , pujam pel Carrer Nou i pel pas de s'Aranya arribam a la torre des Bosc. Veure el reportatge fotogràfic al blog: AIRES DE LA SERRA MALLORQUINA

L'autor d'aquest track no es fa responsable del mal ús d'aquesta informació ni de les imprudències de cada un. Bona part de la ruta es fa per finques privades, per tant cal seguir unes normes de conducta: no ser un grup nombrós, no fer foc, no dur cans, no fer renou i respectar l'entorn i la propietat privada.