EMILI ORSO

5,8
11,56 χλμ

1427 εμφανίσεις, 48 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Montcada i Reixac, Catalunya (España)

Ruta iniciada a l´estació de tren de renfe de Montcada i Reixac-Santa Maria.Passem per l´area de lleure de Mitja Costa.I la font. Passant per un corriol costerut,amb certa dificultat.Fins al cim del turó de Montcada amb bones vistes.Passem desprès al turó on hi ha un dipòsit. Llavors fem baixada, traspassem l´autopista de Sabadell, per un pont. Agafem un trocet de carretera del cementiri de Collserola, però de seguida, ens introduïm al Parc de Collserola. fem pujada per un camí ample, fins al mirador de la Estrella, amb vistes a Montcada, i el seu turó, i pobles del voltant, i muntanyes de Montserrat, Sant Llorenç, Montseny...
Seguim pujant per camí ample, fins al turó de Roquetes, i d´aquí baixem per un camí estret a Torre Baró, finalment baixem fins a la parada del metro de Trinitat Nova, on finalitzem l´excursió
MC EO

3 αξιολογήσεις

• Φωτογραφίες Manel_49

Manel_49 21 Απρ 2016

És una excursió molt aérea, amb vistes excepcionals. Molt recomanable.

• estebanmartings 24 Ιαν 2021

I have followed this trail  επαληθεύτηκε  View more

La hemos hecho con dos chavales de 10 años y la verdad que muy cómoda y entretenida.

• Φωτογραφίες EMILI ORSO

EMILI ORSO 25 Ιαν 2021

Gracies, per valorar la ruta. Collserola i els seus voltants, es una joia que tenim. Força i endavant¡¡¡