Soniettte

1,3
2,56 χλμ

374 εμφανίσεις, 10 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Portlligat, Catalunya (España)

Aparquem en una zona habilitada i baixem la carretera uns metres per agafar un corriol que baixa cap al GR11. La baixada per arribar al GR no és agradable, doncs has de passar per sobre de rocs i pedres, però és molt curtet. El GR11 és molt agradable de passar. Passats uns indicadors es torna un corriol empedrat.

Anem seguint el corriol fins al desviament del camí. Des d'aquí s'improvitza per arribar fins a la cabana de pedra destruïda i al que queda del que va ser una mina de mica. Aquí es pot observar molt mineral d'aquest.

A la tornada amb el track i l'experiència d'haver anat ja es pot anar millor.
Σταυροδρόμι

2 αξιολογήσεις

• Φωτογραφίες Quimreberte

Quimreberte 21 Σεπ 2019

Ruta agradable, una mica complicada quan a l'anada deixes el GR, pero amb bones vistes a tot l'entorn, i la tornada mes facil.
    La varem trobar de casualitat, pero ens va proporcionar un mati molt agradable.
    Gracies.
    Salut i muntanya!

• Φωτογραφίες Quimreberte

Quimreberte 21 Σεπ 2019

I have followed this trail  επαληθεύτηκε  View more

La varem trobar de casualitat, pero ens va proporcionar un mati molt agradable.