MarcVG.

7,6
15,11 χιλιόμετρα

1542 εμφανίσεις, 13 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Maspujols, Catalunya (España)

Ruta ascendent que passa per diferents poblacions del baix Camp (Maspujols-Aleixar- Vilaplana, a través del Camí de la Roca Bruna), fins a la falda de la Serra de la Mussara on seguirem a través del camí de les torres i l'últim tram de pujada agarrem el Grau de les campanilles , una vegada d'alt del poblat de la Mussara ens dirigim al refugi de la Mussara (per fer un te calent).
Aprofita'n que estem d'alt direcció a visitar els Avencs de la Febró.

Si no teniu com tornar a baix de la Serra podeu combinar amb aquesta ruta (com vam fer nosaltres jeje)http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3976051 (Reus - La Mussara GR-172 , es pot aprofitar per baixar o per pujar).

La coincidència quasi màgica del dia que vam realitzar la ruta és que vam aprofitar la nevada que va dibuixar el Sur de Catalunya.
πανόραμα

Angel de neu!!!

(Arriban als Avencs jaja)
Ποταμός

les tosques

la nativitat de la mare de deu ( Vilaplana)

la natiovitat de la mare de deu ( Vilaplana)