RIANEL

4,4
8,77 χιλιόμετρα

966 εμφανίσεις, 26 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Albanyà, Catalunya (España)

Sortim d' Albanyà pel Pont de la Muga. El camí està indicat amb marques grogues. Després de la casa de La Parada el camí és pedregós, força degradat i hi passen motos!!!! ( foto). Pujada continua i bones vistes dels Cingles i del poble d'Albanyà. Arribem a Lliurona, visitem l'ermita de Sant Andreu, ara local social, fem un cop d'ull al estil de vida alternatiu i cap a avall que el panorama no convida a estar-hi gaire estona.
Una descripció més detallada de la ruta la trobareu a MEKIMEKI que també van fer la ruta.
Temps efectiu 3h 33min.

Cingles_d'en_Parada

2 αξιολογήσεις

• riets 27 Ιαν 2019

I have followed this trail  επαληθεύτηκε  View more

M'ha encantat, Lliurona és un lloc apartat de tot amb un estil de vida diferent. La ruta te un gran desnivell, a partir de la meitat, molt pedregós, s'ha de vigilar sobretot a la baixada.

• Φωτογραφίες RIANEL

RIANEL 27 Ιαν 2019

Moltes gràcies pels teus comentaris i valoració. Celebrem que t'hagi agradat.