Lehoo

4,7
9,48 χιλιόμετρα

6599 εμφανίσεις, 229 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Koukkoúlion, Ipeiros (Greece)

δείξτε πρωτότυπο
Νίκαια και χαλαρωτική πεζοπορία / ορειβασία γύρω από το χωριό Κουκούλιον στο Ζαγόρι, επισκέπτοντας όλες τις μεγάλες πέτρινες γέφυρες.

0,0χλμ σε 900μ - Κουκούλι. Ξεκινώντας από το πάρκινγκ στην ανατολική είσοδο στο χωριό, περνώντας από το χωριό προς τα δυτικά.

1,5 χιλιόμετρα στα 820 μ. - Κούκουλι βήματα. Κάτω από το ποτάμι (ξηρό το φθινόπωρο) με τα βήματα και δεξιά προς το μονοπάτι μέχρι τη γέφυρα του Μισίου.

2,5χλμ σε 750μ - Γέφυρα του Μισίου. Για μια στιγμή πίσω με το ίδιο μονοπάτι, αλλά μετά από να περάσει nex στα σκαλοπάτια Κουκούλι, ακολουθεί το μονοπάτι μέχρι τον ποταμό μέχρι τη γέφυρα του Κοκκόρου.

4,4 χλμ. Σε 730μ. - Γέφυρα Κοκκόρου. Από τη γέφυρα, το μονοπάτι ακολουθεί τον τοπικό δρόμο για περίπου 100 μ. Μέχρι το μικροσκοπικό μονοπάτι να ανεβαίνει στην αριστερή πλευρά (δεν είναι πολύ καλά ορατό, αλλά έχει κάποιο πολύ παλιό σημάδι που είναι χρήσιμο). Το μονοπάτι πηγαίνει απότομα μέσα από το όμορφο πυκνό δάσος του Ζαγορίου. Μετά τις πινακίδες προς τους Κήπους, το μονοπάτι φτάνει στη διάσημη γέφυρα Καλογερικού.

6,8χλμ. Σε 740μ. - Καλογερικό γεφύρι. Γέφυρα τριών τμημάτων, ίσως η πιο αναγνωρίσιμη γέφυρα του Ζαγορίου! Το μονοπάτι ακολουθεί τον τοπικό δρόμο μέχρι την ανέγερση του χωριού Κήποι.

7,4χλμ. Σε 745μ. - Γέφυρα Κοντόνδμου. Λίγο πριν εισέλθει στο χωριό, το μονοπάτι στρίβει αριστερά δίπλα στον ποταμό και περνά στην άλλη πλευρά με τη γέφυρα Kontodnmou (τελευταία πέτρινη γέφυρα στη διαδρομή). Το τελευταίο κομμάτι του μονοπατιού είναι μια ήπια αναρρίχηση μέσα στο δάσος μέχρι να συναντήσετε τον τοπικό δρόμο προς το Κουκούλι.

8,9 χλμ. Σε 890μ. - Τοπικός δρόμος. Τα τελευταία 500 μέτρα γίνονται από το δρόμο για να φτάσετε στο χώρο στάθμευσης στο Κουκούλι.

Το επίπεδο είναι εύκολο για πεζοπορία. Θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω και ως μετριοπαθή βόλτα, αλλά μόνο για κάποια δασικά τμήματα μετά τη γέφυρα Κοκκόρου, το σημάδεψω να πεζοπορώ. Καταπληκτική θέα σε όλη τη διαδρομή, τοπικό ζαγοροχώρι με γέφυρες, χωριά, βουνά και φαράγγια.

4 αξιολογήσεις

• Kali57 8 Νοε 2015

Nous avons suivi cet itinéraire en partant de Kipoi où nous avions parqué notre véhicule près de la taverne au centre du village. Cette taverne est un endroit agréable où se restaurer en fin de parcours.
    Nous avons suivi l'itinéraire en partant en direction de Koukouli. Attention, en arrivant dans ce village, il ne faut pas suivre le chemin qui est marqué et qui suit des escaliers en descente. Il faut traverser le village.
    Toutefois, si vous suivez les escaliers, vous pouvez retrouver l'itinéraire original en suivant la route sur quelques centaines de mètres lorsque vous arrivez au bas des escaliers.
    Nous avons apprécié de faire cet itinéraire dans ce sens, car à un moment donné il y a une relativement longue montée dans une forêt assez humide. Il nous a semblé préférable de le faire à la montée plutôt qu'à la descente qui pourrait s'avérer quelque peut dangereuse.
    Différents ponts sur le parcours, le plus beau étant le pont à trois arches se trouvant en fin d'itinéraire peut avant d'arriver à Kipoi.

• Φωτογραφίες SilentIstar

SilentIstar 4 Απρ 2016

Ανεπανάληπτο Ζαγόρι ;)

• thomasvankeer 11 Μαϊ 2018

A fantastic hike! We really enjoyed it.

• Offenbarungseid 23 Μαϊ 2018

I have followed this trail  επαληθεύτηκε  View more