Outdoor Quest

2,4
4,9

73 εμφανίσεις, 4 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Oberammergau, Bayern (Deutschland)

Kofel from Oberammergau
Participants: Rob, Marta, Marti

CA
13/4/2019
9:15 Sortint del poble es veu clarament el cim del Kofel. Seguim el cami ben indicat fins al cim. Pel cami veiem paravolts d'escalada a les roques.
10:30 Arribem al coll, anem a la dreta per pujar al cim, A partir d'aquest punt cal grimpar una mica per la roca (hi ha cables i pasamans per pujar amb seguretat)
10:50 Fem cim. Hi ha bones vistes de la vall. Alerta amb les relliscades que es molt dret. Despres d'investigar la cabanya amb barbacoa que hi ha al costat del cim comencem a baixar.
11:50 Trobem al mitg del bosc una construccio de fusta que sembla una parada de bus
12:50 Arribem al centre del poble

----------------------------------------------------------------

EN
13/4/2019
9:15 Starting from the village you can clearly see the summit of Kofel. We follow the well indicated paths to the top.During the ascent we find some climbing volts in the rocks.
10:30 We reach the saddle and we turn right to get to the summit. From this point on we need to scramble a little (there are cables to do it safely).
10:50 We reach the summit. Nice views of the valley. Attention, the other side of the summit is very steep. After checking the hut with BBQ near the summit the start the descent.
11:50 In the middle of the forest we find somehting that looks like a bus stop made of wood.
12:50 We arrive to the village.