Moving time  3 ώρες

7,2
14,39 χιλιόμετρα

194 εμφανίσεις, 13 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Erdemli, Sakarya (Türkiye)

TrekinTurkey organizasyonu olan bu parkur Argun Baydan rehberliğinde yüründü. Soğucak yaylasına çıkan toprak yol üzerindeki kavşakta park edip yürüyüşe başlıyoruz. Kısa bir orman içi yürüyüş bizi terk edilmiş eski bir yola ulaştırıyor ve güzel bir eğimle yükselerek yürüyoruz. Dördüncü km. de Mahmudiye deresine ve (sanırım) Mahmudiye'den gelen toprak yola ulaşıyoruz. Bu yol bizi 5.3 üncü km.deki sola keskin dönüşten 1 km sonra yaylanın kuzeybatısına ulaştırıyor. Yaylayı geçip doğu ucundan terk ederek orman içinden yürüyüş devam ediyor. Burada bir süre orman içinde açılmış ve şimdi bitkilerle kaplı eski bir koridor boyunca ilerledik. Daha sonra orman gülleri, eğreltiler ve ara sıra dikenli böğürtlenler arasında yol bularak devam ediyoruz. 10.8 inci km.de bir toprak yola indik, kısa bir süre yürüyüp tekrar orman içine geçiyoruz. Artık hep iniyoruz ve aşağıda sağımızdaki vadiyi ve Sapanca Gölünü görüyoruz. Orman gülleri arasından dik kısa bir iniş bizi Soğucak şelalesine getirdi. Şelaleye ulaşılan toprak yoldan ilerleyip başlangıca dönüyoruz
Φωτογραφία

Dere geçişi, patika toprak yolla birleşti

Mahmudiye deresi (?) boyunca yol

Sola keskin dönüş

Πανοραμική θέα

Soğucak yaylasına giriş

Soğucak yaylası

Τόπος στάσης

Orman içi geçiş toprak yolla birleşti.