1,8
3,6
7,29 χιλιόμετρα

2 εμφανίσεις, 1 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Vígla, West Macedonia (Greece)

19 χλμ από τη Φλώρινα στο χιονοδρομικό Βίγλα / Πισοδεριου θα πάρτε το χωματόδρομο με πόδια ή ΙΧ αντοχής. Το σημείο εκκίνησης μου είναι εκεί που ξεκινάει η γραμμή. Θεωρητικά υπάρχει σήμανση για την κορυφή μέσα από ένα απίθανο δάσος οξιάς και μετά από 2 ώρες περίπου θα βγείτε στο ξέφωτο και γρήγορα θα φτάσετε στη κορυφή Λουτσερ...με ένα δυο περάσματα λίγο ευαίσθητα. Από εκεί μπορείτε να συνεχίστε ή να επιστρέψτε (όπως εγώ) Από την Κορυφή για επιστροφή η σήμανση είναι πιο φανερή...και έτσι βρήκα το ''επίσημο'' μονοπάτι και η αραιά σήμανση....Απίστευτη θέα και δάσος μαγευτικός...! Σύνολο με επιστροφή...3ωρες και Νερό απαραίτητο, χάρτης ''Ανάβαση'' και εφαρμογή E-Walk συνιστάται!

A mi chemin entre Florina (19km) et Prespes à la station d'hiver Vigla-Pisoderieu prenez la route de terre battue à pied ou en voiture...résistante direction Mt Loutser. Mon point de départ se trouve au début de la trace . Cherchez le marquage du sentier qui entre en forêt et après 2h environ de montée dans un bois enchanteur vous sortez de la forêt dans clairière qui annonce le sommet proche. Après env. 20 minutes et 2-3 passages un peu délicats vous êtes au sommet avec une vue imprenable. Dès lors vous pouvez continuer ou revenir sur vos pas (mon option). De ce point vous verrez enfin le marquage du sentier officiel si vous l'avez raté à la montée (comme moi) Très beau passage en forêt 3 h pour l'aller retour env. Eau nécessaire, carte en appli E-Walk conseillées .