Nineliv22

0,5
1,08 χιλιόμετρα

748 εμφανίσεις, 12 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Mesklá, Crete (Greece)

Gorge Sarakina - Meskla. Trasa z obce priamo ku rokline. Pozor trasa nie je značená, na niektorých miestach je smernik, ako chodnik, inde aako smer Zourva.
Takmer k rokline je možne z obce dostť sa autom. Je tam malé parkovisko, tiež vyhradená časť pre oddych, hojdačky. Trasa nenáročná až na pohyb v rokline.
Σπήλαιο

Gorge Sarskina, Meskla, Chania

Gorge Sarskina, Meskle, Chania
Πόρτα

Chodnik ku gorge Sarakina

Chodnik ku gorge Sarakina je pohodlny, technicky zabezpečený od obce
Χώρος στάθμευσης

Parkovisko pred gorge Sarakina

Parkovisko je malé, ale asi postačuje, je prístupne prašnou poľnou cestou od obce.
Πάρκο

Odych a hojdačky

Odych a hojdačky nachádzajú sa tesne pod parkoviskom aut. Hneď vedľa poľnej cesty od obce Meskla k rokline Sarakina.
Ποταμός

Vyvieracka

Vyvieracka vody, zdroj vody pre údolie. Nachádza sa za obcou smerom na roklinu. Voda vyviera priamo v riečišti, ale vyteká tiež z bočnej strany rokliny. Je tam veľký zásobník vody pokrytý sieťou proti padajúcemu lístiu a hmyzu.
Τόπος στάσης

Odbocka vlavo ku gorge Sarakina

Odbocka vlavo ku gorge Sarakina nie je vyznačená, je tam len smerník
Στάση λεωφορείου

Start tury k gorge Sarkina

Start tury k gorge Sarakina začína na autobusovom nástupišti v centre obce. Treba ísť ulicou hore míňať vpravo kostol, vľavo reštauráciu a pokračovať cestou až na odbočku poľnej cesty, ktorá dovedie ku chodníku.