Milan Fafrak

0,3
0,5

38 εμφανίσεις, 7 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Mesklá, Crete (Greece)

Gorge Sarakina - Meskla. Trasa z obce priamo ku rokline. Pozor trasa nie je značená, na niektorých miestach je smernik, ako chodnik, inde aako smer Zourva.
Takmer k rokline je možne z obce dostť sa autom. Je tam malé parkovisko, tiež vyhradená časť pre oddych, hojdačky. Trasa nenáročná až na pohyb v rokline.
  • Φωτογραφίες Gorge Sarskina, Meskla, Chania
Gorge Sarskina, Meskle, Chania
  • Φωτογραφίες Chodnik ku gorge Sarakina
Chodnik ku gorge Sarakina je pohodlny, technicky zabezpečený od obce
  • Φωτογραφίες Parkovisko pred gorge Sarakina
Parkovisko je malé, ale asi postačuje, je prístupne prašnou poľnou cestou od obce.
  • Φωτογραφίες Odych a hojdačky
Odych a hojdačky nachádzajú sa tesne pod parkoviskom aut. Hneď vedľa poľnej cesty od obce Meskla k rokline Sarakina.
  • Φωτογραφίες Vyvieracka
Vyvieracka vody, zdroj vody pre údolie. Nachádza sa za obcou smerom na roklinu. Voda vyviera priamo v riečišti, ale vyteká tiež z bočnej strany rokliny. Je tam veľký zásobník vody pokrytý sieťou proti padajúcemu lístiu a hmyzu.
  • Φωτογραφίες Odbocka vlavo ku gorge Sarakina
Odbocka vlavo ku gorge Sarakina nie je vyznačená, je tam len smerník
  • Φωτογραφίες Start tury k gorge Sarkina
Start tury k gorge Sarakina začína na autobusovom nástupišti v centre obce. Treba ísť ulicou hore míňať vpravo kostol, vľavo reštauráciu a pokračovať cestou až na odbočku poľnej cesty, ktorá dovedie ku chodníku.