homefosc

7,4
14,89 χιλιόμετρα

6 εμφανίσεις, 0 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Folgueroles, Catalunya (España)

Una caminada molt agradable camí dels Munts que comencem passant per la Font Trobada i que més enllà ens porta fins a la Mare de Déu dels Cingles, i el salt de la minyona, des d'on gaudim d'una panoràmica fantàstica del Turó de la Mina, que hem anat resseguint un bon tros de la pujada. El retorn el volem fer per un camí que ens avisen està en molt males condicions a causa els aiguats i està molt enfangat, i a més en aquells moments es duia a terme una batuda de senglars, cosa que feia poc aconsellable passar per aquell camí. Hem triat tornar per un sender marcat per la diputació que ens ha dut per un paisatge molt frondós. Pel camí de Tavèrnoles, on no arribem i passant per les escales de Foquer i l'ermita de Damunt, tornem a Folgueroles

Esquerra amunt

Pel camí de la bassa a l'esquerra

El sender de la diputació ens marca per darrere de la bassa, però el camí ample és el correcte.

Esquerra

Tallem esquerra

Aquí es pot seguir endavant, ja que una mica més amunt el camí fa un revolt i va on arribem amb el tall del camí.

Esquerra

πανόραμα

Cadí i Pedraforca Serra de Sitjar

κορυφή

Verge dels Cingles

Dreta

En el prat abans d'arribar a aquest encreuament, nosaltres l'hem passat pel mig, però si hauríem seguit el camí arran del bosc a l'esquerra, hauríem arribat a aquest punt amb més facilitat.

Esquerra pujant les escales de Foquers

Arribant a cal Foquers trobem unes escales a l'esquerra, hi pugem.