2,3
4,6
9,24 χιλιόμετρα

1042 εμφανίσεις, 20 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Figuerola, Catalunya (España)

Ruta fàcil i senzilla per conèixer aquest racó de l'Alt Camp, a la línia que separa aquesta comarca de la Conca de Barberà.

Precisament aquest és el seu principal atractiu: des del cim del tossal Gros obtindrem unes magnífiques vistes d'ambdues comarques. Si el dia és clar, la panoràmica que abarca és immensa: Montserrat i Sant Llorenç del Munt; la serra del Montmell; Montagut i el bloc de l'Alt Gaià; Forès i la Baixa Segarra; els cims nevats del Pirineu; les Muntanyes de Prades; la serra del Tallat; Miramar, i les Serres de Mestral.

La ruta també permet descobrir el magnífic alzinar que es conserva a la serra de Jordà. El recorregut es pot allargar fins a les restes del poble i castell medieval de Prenafeta (cal sumar-hi 15 min. d'anada i 15 de tornada).

2 αξιολογήσεις

• Φωτογραφίες gaonalazo81

gaonalazo81 15 Μαρ 2019

Buena ruta

I have followed this trail  επαληθεύτηκε  View more