Joan Benet

6,2
12,4 χιλιόμετρα

82 εμφανίσεις, 0 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Sant Joan d'Albera, Occitanie (France)

Travessa del Portús a la Jonquera
Del Portús al Salt del Fitó. Passem per sota l'autopista , prmer per pista després per camí.Abans d'arribar-hi tenim un trencant opcional sense el salt, també tenim un trencant a la deretaper baixar al riu, Fitonell, amb cadenes, 300 metres. Arribem al Salt del Fitó, travessem el Llobregat, per un pont i aquí pugem per una canal, al començament amb cadenes, força dereta, (no hi aneu si teniu vertigen i fer-ho enrera a buscar el trencant opcional). Fins que arribem a dalt on torbem mas de la Conxa, runes, després ja camí planer, trobem la pista que vindria del trencat anterior i arribem a Sant Pere del Pla de l'Arca. Seguint pista arribem al Pla del Calze, seguint la pista, primer baixa, aniríem al coll de l'Auleda i allà esquerra 1000 metres hi han les restes de l'avió, just quan girem el Serrat de les Canals (veure foto plànol) i després GR. Tornem per temps, per les fonts dels Fangassos i del Massà, a trobar el camí per on ver el GR, allà el seguim un tram fins veure Requesens i ja de tornada baixant arribem a un berenador , a l'esquerra hi ha Santa Llúcia i baixant arribem a la Jonquera. Acaben on hi ha un aparcament i parada del bus