goterris

3,3
6,6

1140 εμφανίσεις, 17 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Costur, Valencia (España)

Ruta que va des de Costur al Mas d'Avall i des d'ací baixa a la Rambla per tornar al Mas d'Avall seguint les marques del SL 20.2 (un dels cinc senders no homologats del terme de Costur) i continua pel camí del Collao per a pujar al Cabeço i retornar a Costur.
Baixa a la rambla pel camí de la Carrera i el del Covarxo, i retorna per una senda que aprofita l'assegador del Perxet fins a Vilamboc i, des d'ací, pel camí de la Lloma en part pista i en part senda. Este tros és l'únic que presenta algun problema perquè la malea el tapa i no s'ha netejat recentment.
Des d'ací per la Palafanga puja al Mas d'Avall i continua pel camí del Collao desviant-se per a assolir la part alta del tossal del Cabeço, màxima altura del terme de Costur on hi ha un vèrtex geodèsic.
Després continua de baixada al poble de Costur.
Més informació a l'enllaç.

eixim des de davant el pavelló. Ací prop hi ha el bar.
Font i bassa que rega una horta gran. Dalt hi ha vies d'escalada.
passem dos vegades, cadascuna per un extrem del poblet.
Per ací es desvia el SL 20.1 (tot i que hi ha un tram tapat per la malea).
també hi ha una pista que arriba des de la carretera de les useres
en estos moments sense aigua
per la dreta ve la carrera de muntanya de Costur i també el SL 20.1
cal corda per baixar
font, llavador i bassa per a regar. Tot un exemple d'aprofitament de l'aigua.