LucT

1,1
2,1

3496 εμφανίσεις, 82 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Agía Aikateríni, Ionian Islands (Greece)

Ga in Agios Spiridonas over het bruggetje van het Andiniotissa meer en langs de grindweg naar het strand. Volg het smalle paadje langs de woeste kustlijn tot voorbij Cape Akaterinas. Neem aan het strand de grindweg links het binnenland in. Aan de rand van het bos rechtsaf terug het bos in. Neem na 250m de veldweg links. Je loopt door een olijfboomgaard en komt aan een draadafsluiting (WP5). Volg de afsluiting naar rechts tot je weer op de weg door het natuurreservaat komt. Wandeling op 30/05/2011.

In Agios Spiridonas, cross the bridge of lake Andiniotissa and walk along the gravel road to the beach. Follow the narrow path along the wild coast to beyond Cape Akaterinas. On the beach take the gravel road left into the inland. At the edge of the woods follow the path right, back into the forest and after 250m take the left field track. Walk through an olive grove and come at a wire fence (WP5). Follow the fence to the right until your are back on the road through the natural reserve.