-0 m
7,4
14,87 χιλιόμετρα

4417 εμφανίσεις, 172 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Liston, Ionian Islands (Greece)

δείξτε πρωτότυπο
Από το πάρκινγκ μπροστά από το νέο φρούριο βαδίζουμε νότια για μια καταπράσινη πόλη με τα πόδια στο Κανόνι. Στην πορεία υπάρχουν πολλά αξιοθέατα: η κλασική βυζαντινή εκκλησία, ο χώρος του πάρκου Mon-Repos, τα ερείπια δωρικού ναού, η μονή Βλαχέρνας κλπ.). Περπατήστε 7 από το "Περπάτημα στην Κέρκυρα" στις 29/05/2011.

Από το πάρκινγκ στο νέο φρούριο περπατήσαμε νότια για μια πράσινη περιήγηση στο Κανόνι. Ανάμεσα στα πολλά σημεία ενδιαφέροντος: κλασική βυζαντινή εκκλησία, περιοχή πάρκου Mon-Repos, καταστροφή του δωρικού ναού, μοναστήρι Βλαχέρνα κ.λπ.)
Fortress & Mandraki harbour
Η μόνη κλασική βυζαντινή σταυροειδής εκκλησία στην Κέρκυρα Πολύ ενδιαφέρουσα κλασική βυζαντινή εκκλησία.
Ερείπια ελληνικού ναού από το 500 π.Χ. Λείψανα ελληνικού ναού από το 500 π.Χ.
Vlacherna monastary at the and of de airport runway
Remains of Artemis Temple next to Agii Theodori Monastary
Kerkyra cemetary
Mon Repos park domain
Parking (3€/day) in front of New Fortress

4 αξιολογήσεις

• Φωτογραφίες Heavenandhell

Heavenandhell 8 Ιουλ 2013

Bedankt om dit te posten, ik ga binnen 2 weken naar Corfu en heb het boek gekocht maar ben nu bezig met alles manueel in de gps te steken. Nogal veel werk door gebrek aan gedetailleerde wandelkaarten voor de garmin (OSM). Gelukkig vind ik hier en daar een gpx-route die voorgangers reeds gepost hebben.

• Φωτογραφίες LucT

LucT 9 Ιουλ 2013

Inderdaad jammer dat er blijkbaar geen echt goede wandel- of topokaarten voor Griekenland te vinden zijn. OSM is voor Corfu vrij goed bruikbaar, zeker in combinatie met een papieren kaart met hoogtelijnen. Gelukkig is Corfu een vrij wandelvriendelijk eiland: ik had voor het vertrek alleen een reeks waypoints van de wandelingen uit het boekje op in de GPS gezet en daarmee hebben we onze wandelingen met weinig moeite kunnen doen. Veel plezier op Corfu, het is een juweeltje!

• Φωτογραφίες stolu17

stolu17 9 Νοε 2015

Wij vonden het park Mon Repos nogal tegenvallen. Ook te veel langs straten.
    Wel enkele zeer mooie kloostertjes op de route.

• jose bastarrica 17 Σεπ 2019

I have followed this trail  επαληθεύτηκε  View more

Nice walk off the crowded streets of Corfu